Garantie
Als je een product koopt op Haarvast.nl mag je ervan uitgaan dat het in goede staat verkeerd wanneer jij het ontvangt. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn en je artikel willen retourneren of aanmelden voor reparatie, zijn er enkele regels van toepassing. Om verrassingen te voorkomen, vind je hieronder alle informatie.
Garantie en retour in de praktijk
- Binnen de retourtermijn: Ontvang je een defect artikel en is de retourtermijn nog niet verstreken? Dan kun je het product kosteloos retourneren en een nieuwe aanvragen. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een goed werkend product in huis hebt.
- Retour aanmelden: Heb je een kapot artikel ontvangen? Neem direct contact op met onze klantenservice. We helpen je met de volgende stappen en zorgen dat eventuele kosten voor retourzendingen door ons worden vergoed.
Wij gaan het hoe dan ook voor je oplossen.
Meer informatie
Verzending en & bezorgen |
Betalen |
Garantie |
Retourneren en annuleren |